Heb je een vraag voor ons?

Laat dan zeker een berichtje achter via het contactformulier. Ook voor aanvragen van bedrijven of samenwerkingen kan je ons via deze weg bereiken. Wij beantwoorden alle vragen zo snel mogelijk!

Lees hier onze FAQ's

Veelgestelde vragen

Bestellen & bezorgen

Hoe kan ik bestellen?

Om te bestellen, klik je bovenaan in het menu op "Bestellen". Je kan onze verschillende producten bestellen: een foodbox, granola, een workshopticket of een e-book. Je klikt door op je keuze en plaatst zo je bestelling.

Hoe werkt de bezorging van de foodboxen en de granola?

Onze foodboxen worden door onze eigen chauffeurs geleverd op zondag of maandag (afhankelijk van je postcode). Je krijgt op vrijdag een e-mail met een geschat leveruur. Op de dag zelf krijg je nog een e-mail als de chauffeur onderweg is. Je kan je levering dan live volgen via de link in de e-mail.

Moet ik thuis zijn op het moment van levering?

Ja, we verwachten dat er iemand aanwezig is op het moment van levering om de box goed in ontvangst te nemen.

Wat gebeurt er als ik toch niet thuis ben?

Als er niemand aanwezig is om de box goed in ontvangst te nemen, proberen wij bij de buren te leveren of de box op een veilige plaats te zetten. Indien dit niet mogelijk is, nemen wij de box mee terug. Er is geen tweede leverpoging.

Krijg ik een bericht wanneer mijn levering onderweg is?

Je krijgt een e-mail als je chauffeur onderweg is naar jou (min. 30 voorafgaand aan de levering). Je kan de chauffeur live volgen via de link in de e-mail.

Hoeveel bedragen de bezorgkosten?

De bezorgkosten zijn gratis bij de granola, de Essential Fundamentals box en bij de Advanced Fundamentals box. Als je jouw box zelf samenstelt, zijn de bezorgkosten gratis vanaf 39,50 euro.

Tot wanneer kan ik bestellen?

Je kan elke week bestellen tot donderdag 23u59. Als je een membership hebt, kan dit dus ook wijzigen tot donderdag 23u59. Na dit tijdstip, kunnen er geen wijzingen meer doorgegeven worden.

Membership

Hoe kan ik een membership aanmaken?

Je maakt een membership aan door een eerste bestelling te plaatsen. Op de productpagina kan je kiezen tussen "eenmalige aankoop" of "abonnement". Om je membership te starten, kies je hier voor abonnement en geniet je van 10% korting.

Kan ik mijn membership pauzeren?

Je kan je membership elke week pauzeren. Log in op je account en klik op het tabje abonnemen. Naast 'volgende levering' staat er een knop met 'wijzig' klik hierop om een levering over te slaan.

Wat is het voordeel van een membership?

Het membership heeft meerdere voordelen. Ten eerste kan je je levering vooruit plannen zodat je niet elke week hoeft te bestellen. Ten tweede kan je de betaling van de boxen automatiseren via domiciliƫring. En als laatste geniet je van 10% korting op alle foodboxen.

Hoe stop ik het membership?

Je kan je membership stopzetten door in te loggen op je account. Je klikt onderaan op "Annuleer abonnement" om je membership stop te zetten.

Op welke producten kan ik een membership nemen?

Je kan een membership nemen op de Essentials Fundamentals box, op de Advanced Fundamentals box en op Stel-je-box samen

Ik heb een membership op Stel-je-box-samen. Wat gebeurt er als ik mijn voorkeur vergeet door te geven voor donderdag 23u59?

Als je een levering hebt ingepland, maar je vergeet om je box samen te stellen voor donderdag 23u59, val je die week terug op de Advanced Fundamentals foodbox.

Kan ik mijn leveradres wijzigen als ik membership hebt?

Je kan je leveradres wekelijks wijzigen tot donderdag 23u59. Je logt in op je account en ga naar het tabje 'abonnement', klik bij 'wordt geleverd op' op 'wijzig'.

Ik wil het rekeningnummer van de domiciliƫring aanpassen, hoe doe ik dit?

Ja kan je rekeningnummer zelf aanpassen in je account. Ga op de homepage rechtsbovenaan naar je account. Klik op het tabje abonnement en klik bij 'betaalmethode' op 'wijzig'. Er zal dan gevraagd worden een betaling van 10 cent te doen met je nieuwe rekeningnummer waarop je wilt domiciliƫren. Zo geef je ons te toestemming om de betalingen voortaan van het nieuwe rekening nummer te doen. Wij kunnen de 10 cent daarna zeker terugstorten.

Onze Fundamentals

Kan ik de voedingswaarden en ingrediƫnten raadplegen?

De ingrediƫnten en de allergenen per fundamental kan je raadplegen op de bestelpagina. Ook kan je deze terugvinden via de QR-code op de brochure in de box.

Hoe lang kan ik de fundamentals bewaren?

Het bewaaradvies per fundamental kan je raadplegen op de bestelpagina. Ook kan je deze terugvinden via de QR-code op de brochure in de box.

Kan ik de fundamentals invriezen?

Sommige fundamentals kan je invriezen. Je kan dit raadplegen op de bestelpagina. Ook kan je deze terugvinden via de QR-code op de brochure in de box.

Ik heb een bepaalde allergie of intolerantie. Kan ik dan bestellen?

Je kan de allergenen per product raadplegen op de bestelpagina. Ook kan je deze terugvinden via de QR-code op de brochure in de box. Onze fundamentals worden wel allemaal in dezelfde keuken bereid, dus kunnen sporen van andere allergenen bevatten.

Zijn de fundamentals al klaar of moet ik zelf nog koken?

Alle fundamentals zijn reeds bereid. Je kan kiezen voor onze ready-to-eat of ready-to-heat producten of je voor onze sides die je combineert met andere producten.