Heb je een vraag voor ons?
Laat dan zeker een berichtje achter via het contactformulier. Ook voor aanvragen van bedrijven of samenwerkingen kan je ons via deze weg bereiken. Wij beantwoorden alle vragen zo snel mogelijk!
Veelgestelde vragen
Bestellen & bezorgen
Om te bestellen, klik je bovenaan in het menu op "Bestellen". Je kan onze verschillende producten bestellen: een foodbox, granola, een workshopticket of een e-book. Je klikt door op je keuze en plaatst zo je bestelling.
Onze foodboxen worden door onze eigen chauffeurs geleverd op zondag of maandag (afhankelijk van je postcode). Je krijgt op vrijdag een e-mail met een geschat leveruur. Op de dag zelf krijg je nog een e-mail als de chauffeur onderweg is. Je kan je levering dan live volgen via de link in de e-mail.
Ja, we verwachten dat er iemand aanwezig is op het moment van levering om de box goed in ontvangst te nemen.
Als er niemand aanwezig is om de box goed in ontvangst te nemen, proberen wij bij de buren te leveren of de box op een veilige plaats te zetten. Indien dit niet mogelijk is, nemen wij de box mee terug. Er is geen tweede leverpoging.
Je krijgt een e-mail als je chauffeur onderweg is naar jou (min. 30 voorafgaand aan de levering). Je kan de chauffeur live volgen via de link in de e-mail.
De bezorgkosten zijn gratis bij de granola, de Essential Fundamentals box en bij de Advanced Fundamentals box. Als je jouw box zelf samenstelt, zijn de bezorgkosten gratis vanaf 39,50 euro.
Je kan elke week bestellen tot donderdag 23u59. Als je een membership hebt, kan dit dus ook wijzigen tot donderdag 23u59. Na dit tijdstip, kunnen er geen wijzingen meer doorgegeven worden.
Je kan je facturen zelf downloaden van onze website
1. Heb je al een account op onze site? Ga daar dan naartoe. Heb je nog geen account. Klik dan rechtsboven op het mannetje en maak een account aan met het mailadres dat je gebruikte bij je bestelling. (door een bestelling te doen, maak je dus niet automatisch een account aan. Dit moet je achteraf zelf doen)
2. Klik binnen je account op de tab 'overzicht' hier kan je al je bestellingen bekijken en de facturen downloaden!
Membership
Je maakt een membership aan door een eerste bestelling te plaatsen. Op de productpagina kan je kiezen tussen "eenmalige aankoop" of "abonnement". Om je membership te starten, kies je hier voor abonnement en geniet je van 10% korting.
Je kan je membership elke week pauzeren. Log in op je account en klik op het tabje abonnemen. Naast 'volgende levering' staat er een knop met 'wijzig' klik hierop om een levering over te slaan.
Het membership heeft meerdere voordelen. Ten eerste kan je je levering vooruit plannen zodat je niet elke week hoeft te bestellen. Ten tweede kan je de betaling van de boxen automatiseren via domiciliëring. En als laatste geniet je van 10% korting op alle foodboxen.
Je kan je membership stopzetten door in te loggen op je account. Je klikt onderaan op "Annuleer abonnement" om je membership stop te zetten.
Je kan een membership nemen op de Essentials Fundamentals box, op de Advanced Fundamentals box en op Stel-je-box samen
Als je een levering hebt ingepland, maar je vergeet om je box samen te stellen voor donderdag 23u59, val je die week terug op de Advanced Fundamentals foodbox.
Je kan je leveradres wekelijks wijzigen tot donderdag 23u59. Je logt in op je account en ga naar het tabje 'abonnement', klik bij 'wordt geleverd op' op 'wijzig'.
Ja kan je rekeningnummer zelf aanpassen in je account. Ga op de homepage rechtsbovenaan naar je account. Klik op het tabje abonnement en klik bij 'betaalmethode' op 'wijzig'. Er zal dan gevraagd worden een betaling van 10 cent te doen met je nieuwe rekeningnummer waarop je wilt domiciliëren. Zo geef je ons te toestemming om de betalingen voortaan van het nieuwe rekening nummer te doen. Wij kunnen de 10 cent daarna zeker terugstorten.
Je rekeningnummer aanpassen gaat eenvoudig in je eigen account. Log in in je account en ga naar het tabje 'abonnement'. Klik dan bij betaalmethode op 'wijzigen'. Om het mandaat op de domiciliëring te veranderen naar een nieuw rekeningnummer, wordt er dan gevraagd een betaling van 10 cent te doen met je nieuwe rekeningnummer. Op deze manier geef je het mandaat de volgende leveringen te betalen met het nieuwe rekeningnummer.
Onze Fundamentals
De ingrediënten en de allergenen per fundamental kan je raadplegen op de bestelpagina. Ook kan je deze terugvinden via de QR-code op de brochure in de box.
Het bewaaradvies per fundamental kan je raadplegen op de bestelpagina. Ook kan je deze terugvinden via de QR-code op de brochure in de box.
Sommige fundamentals kan je invriezen. Je kan dit raadplegen op de bestelpagina. Ook kan je deze terugvinden via de QR-code op de brochure in de box.
Je kan de allergenen per product raadplegen op de bestelpagina. Ook kan je deze terugvinden via de QR-code op de brochure in de box. Onze fundamentals worden wel allemaal in dezelfde keuken bereid, dus kunnen sporen van andere allergenen bevatten.
Alle fundamentals zijn reeds bereid. Je kan kiezen voor onze ready-to-eat of ready-to-heat producten of je voor onze sides die je combineert met andere producten.